051109<3

Cha bloggen:*

Idah har ja praoat typ hela dan. Var sjukt trött
idah så det gick la si sådär på praon.
Haha jag satte igång ett as högt larm för ja va så trött hihi.
Men sen va det butikschefen där oxå han va sjukt rolig haha skratta så ja grät helt serri<3.
Men sen har ja bara tagit det lugnt. Ska se på MTV music awards sen.
åh sen sova hihi mysigt<3

Igår så va jah på min prao.
sen så åkte jag hem en stund sen stack jag till min kompis hus för att överaska henne.
som tur va så kom hennes brosa hem innan så ja kunde gå in åh sätta mej i hennes rum så det gjorde ja.
Hon blev as rädd först åh överaskad men sen bara glad.
sen vid 11 så kom ja hem åh då gick ja åh la mej åh sov.

va som händer i helgen får ni se imon puss babez<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0