God morgon bbyhz<33

God morgon alla söta<33

Jag vakna tidigt idah. kunde inte sova och det e så
jobbigt för man e trött men kan inte sova lixom.
Men fixa lite i rummet sen satte ja mej här vid datan.

idah så ska jag kanske vara me min snygging jimmy
om jag får tag på han.Han har nytt nr åh ja har inte fått
det åh han e inte inne på msn. PANIK typ. Men vi får la se hur det blir.
annars får ja väl hitta nån annan att va med.Det blir nog bra.

Eh väldigt myssugen så får väl bli mys med nån då(a hihi.
Om ja hittar nån då om inte jimmy svarar.

Men igår när jag åkte från praon in till stan innan jag träffa godisen.
så gick ja lite inne på nordstan och gick in på eurosko åh hitta ett par
 as snygga skor som ja måste ha!!!!!! Ska lägga ut bild på dom här under.
Dom kostar 700 så kanske lite dyra men vi får hoppas på det bästa(a).

men nu ska jag äta lite hörs senare puzz babez<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0