Min vecka<33

Cha bloggen!:*

nu e jag här igen åh här ska ni få höra kortfattat om min vecka<33:

har praoat hela denna veckan och det var sista prao veckan.
Det gick väldigt bra och det var kul som alltid.
Så kom en till praktikant dit ja praoa lite sådär kul.
I början var hon sjukt störande, gick efter mej hela tiden,
 trodde typ ja va 3 år åh massa sånt skit. as jobbigt:(
 men det blev bättre me tiden.åh fick 200kr i presentkort när ja sluta.

i torsdas kväll så var jag på öppet hus på kitas och det va sjukt bra där.
Hoppas verkligen ja kommer in där.bästa skolan verkar det som och
man fick inspration åh man ville börja arbeta åh så.så vi får väl se
 men det kommer va mitt första hands val helt klart!


sen i fredas kväll åkte jag till mina kompisar i frölunda som j
a inte träffat på sjukt länge. as kul var det och vi sjöng sing star
åh spela biljard åh hade mys.skit kul åh jag älskar alla där<333

sen i lördas så först plugga ja lite sen fixa ja mej snabbt
 åh åkte till en killkompis.Som ja börjat få känslor för men
vet inte va han tkr om mej:( men aja vi får väl se.
sen efter det så åkte ja hem till min bbyh mimmi åh hade grymt kul.
typ fest på 2 haha.dunka musik typ 4 5 timmar åh skrek åh höll på.
 haha bästa tiden när ja e me henne asså.
ja sov över hos henne så ida (sönda) så har vi bara segat
 åh legat åh haft mys i soffan framför tvn.
Älskar dey gumman mer än nått!! sen vet ja inte va ja ska gö.



 puss alla<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0