Mys!<3

cha bloggen!

igår så va jag hemma hos min kompis erik åh hade det väldigt mysigt. kollade på film åh jag somna mohahahah. men annars gjorde vi inte så mkt. mådde dåligt sen så åkte hem åh kollade idol. Love it. Sen var det att sova sjukt trött va ja!.

idah har jag hämtat ut mina glasögon som äntligen har kommit. Dom e hur balla som helst. Älskar dom. sen var det hem åh stressa för att sen åka till hannisen åh ha en underbart mysig kväll me hanna,linea,viktoria,julia och daniella. vi gjorde först pizza sen så kollade vi på step up 1 åh 2. Älskar dom filmerna. Dans filmer e alltid bra:D men i domma e det snygga killar med:D haha yeeey. så nu e ja nyss hem kommen åh klockan e lite över 2. ska snart lägga mej i sängen åh mysa lite. åh sen sova.

hörs imon bloggen pussar<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0